Hau da Euskal Autonomia Erkidegoan ezarrita dagoen curriculuma:
237/2015 Dekretua, abenduaren 22koa, Haur Hezkuntzako curriculuma zehaztu eta Euskal Autonomia Erkidegoan ezartzekoa
1.Txingudiko Santo Tomas eguna eta Santo Tomas eguna Haur eskolan
Bi argazki hauek elkartu ditut, festa era berean ospatzen delako eskola batean edo bestean, azken finen helburu eta edukiak berdinak dira festa berdina delako.
- Ahotsaren, norberaren gorputzaren, eguneroko bizitzako objektuen eta musika-tresnen aukerak arakatzea
- Adierazpen musikala eta fisikoa.
- Gorputza eta emozioa autoerregulatzea.
- Taldeko harremana sustatzea.
- Parte- hartzea.
- Ahotsa deskubritzea eta probatzea (abestiekin).
- Espazioen, erritmoaren eta denboraren lehen nozioak lantzea mugimenduaren bidez.
- Informazioa ulertzea, buruz ikastea eta adieraztea (abestiak).
- Arte-produkzioetan (ikus-entzunezkoen, teknologiaren, antzerkiaren, musikaren eta, besteak beste, gorputzaren bidez sortutako produkzioetan) parte hartzea, askotariko teknikak erabilita, komunikazio-aukerak arakatu eta kultura bera ulertzen hasteko.
2. Psikomotrizitate gelan
- Nortasunaren eraikuntza eta adierazpena eta komunikazioa
- Gorputza kontrolatzeko bidea urratzea eta testuinguruaren ezaugarrietara doitzea mugimenduaren tonua, oreka eta koordinazioa, ekintzetan dituen ahalmenak eta mugak deskubritzeko.
-Errespetu, laguntza eta lankidetzako jarrerak eta ohiturak lantzea, norberaren jokabidea erregulatu eta norberaren eta gainerako pertsonen beharrizanetara egokitzeko, eta sumisio nahiz nagusitasuneko jarrerak baztertzea.
-Errespetu, laguntza eta lankidetzako jarrerak eta ohiturak lantzea, norberaren jokabidea erregulatu eta norberaren eta gainerako pertsonen beharrizanetara egokitzeko, eta sumisio nahiz nagusitasuneko jarrerak baztertzea.
3.Talde urdina
Kasu honetan talde lana sustatzea da helburu nagusiena, argi eta garbi.
- Parte-hartzea.
- Elkarlana eta lankidetza sustatzea.
- Errespetatzea
- Taldeko harremana sustatzea
4. Iratxe txirrindularia
Kasu honetan argazkian burutzen den jarduera eskolaz kanpokoa da, baina ahala ere eduki edo helburu batzuk kontuan har daitezke.
-Gorputzaren mugimendua lantzen da
-Norberaren nortasuna eraikitzea
-Segurtasuna
- Gero eta konfiantza handiagoa izatea norberaren ahalmen motorretan. Ekintzarako ekimena eta trebetasun berriak ikasteko jakin-mina izatea
5.Amatxorekin
4. Iratxe txirrindularia
Kasu honetan argazkian burutzen den jarduera eskolaz kanpokoa da, baina ahala ere eduki edo helburu batzuk kontuan har daitezke.
-Gorputzaren mugimendua lantzen da
-Norberaren nortasuna eraikitzea
-Segurtasuna
- Gero eta konfiantza handiagoa izatea norberaren ahalmen motorretan. Ekintzarako ekimena eta trebetasun berriak ikasteko jakin-mina izatea
5.Amatxorekin
No hay comentarios:
Publicar un comentario