viernes, 11 de marzo de 2016

Ikaskuntza esanguratsua

Gaurko klasean, lehengo ostiralean egindako ariketa berdina egin dugu, testu desberdinekin eta alderantziz, hau da, lehengoan irakurri ez zutenek, oraingoan irakurri dute besteei azaltzeko.
Hauek izan dira azaleratutako gaiak: metodología, globalizazioa, gelako programazioa, ikaskuntza esanguratsua...
Nire taldean hauek izan dira aspektu garrantzitsuenak:


- Programazioa Aurrera eramateko jarraitu behar den lehenengo pausoa, irakasleak elkartzea da. Gainera, irakasle eta familien arteko harremana ezinbestekoa da. (Ikuspegi globalizatuta)
Printzipio metodologikoak (Globalizazioa eta ikaskuntza esanguratsua).

  • Behaketa.
  • Asoziazioa: ikasten ari denaren zentzua jakin, gero errealitatera eramateko. Ikasle aktiboa. Irakasle bakarra.
  • Adierazpena: Bere erara azaldu, berak bere argudioak eman (ebaluazioa).
- Globalizaziok 3 metodo ditu: interes gunea, proiektuak eta inguruaren ikerketa.
  1. Intentzioa: gaia. Faseak: Behaketa, espazioa, denbora...
  2. Intentzioa: Lan proiektua. Faseak: Ebaluazioa, intentzioa...
  3. Intentzioa: Galderak. Faseak: Motibazioa, hipotesiak, ondorioak...
- Programazioaren helburuak:
Helburuak eta edukiak, elkarlotutak daude.
Ikasleen arteko kooperazioa sustatzea da helburu bat.
Helburuen baitan, lan zehaztapen maila:
  • Arlo guztietako etapak - helburuak.
  • Arlokako helburuak.
  • Arlo guztietarako ziklorako helburuak eta arlo bakoitzeko helburuak.
  • Ikasturtearen programaziorako helburuak eta unitate didaktikoen helburuak.

- Irakasleek ikasleen interesa piztea oso garrantzitsua da,  lehenago zituen ezagutzetatik  ezagutza baberriak sortzeko (SUBSUNSOR). Ikasleak aktiboki parte hartu behar dute.

No hay comentarios:

Publicar un comentario